「Samen met een vriendin vanuit Herenthout met de fiets naar Ossendrecht , we verbleven 2nachten in het hotel . Mooie , propere kamer , super lekker ontbijt , en lekker eten 's,avonds na zalige fietstochten . Ideale uitvalsbasis . Wij hebben genoten . Geen minpunten te melden .」
「Samen met een vriendin vanuit Herenthout met de fiets naar Ossendrecht , we verbleven 2nachten in het hotel . Mooie , propere kamer , super lekker ontbijt , en lekker eten 's,avonds na zalige fietstochten . Ideale uitvalsbasis . Wij hebben genoten . Geen minpunten te melden .」
mieke