「Mooi hotel,zeer vriendelijke mensen,mooie ligging, goed eten en wat een rust!
Zekers aan te raden dit hotel!
Zullen zelf ook terug gaan komen!」
「Mooi hotel,zeer vriendelijke mensen,mooie ligging, goed eten en wat een rust!
Zekers aan te raden dit hotel!
Zullen zelf ook terug gaan komen!」
patricia