「Een heerlijk verblijf gehad. Qua inrichting authentiek maar erg schoon en personeel erg behulpzaam. Ontbijt is vers en voldoende beschikbaar. Ik ga zonder twijfel terug.」
「Een heerlijk verblijf gehad. Qua inrichting authentiek maar erg schoon en personeel erg behulpzaam. Ontbijt is vers en voldoende beschikbaar. Ik ga zonder twijfel terug.」
Kim