「herşey muhteşemdi odam şahaneydi deniz manzaralı balkonlu odayı seçmiştim kahvaltıdan sonra odama cıkıp keyif yapıyordum dışarıyı izliyordum 1 hafta kafamı dinledim köpegimle gittim geçirdigim en huzurlu haftaydı herşey tertemizdi kahvaltısına bayıldım zaten mutfagı kahvaltısı o kadar lezzetli taze özenle seçilmişki herşey herşey günlüktü tazeydi otel çalışanları cok nezaketliydi her konuda yardımcı oluyorlar çok memnun kaldım herşeyden gerçekten huzurlu bir hafta geçirdim teşekkür ederim herşey...
「herşey muhteşemdi odam şahaneydi deniz manzaralı balkonlu odayı seçmiştim kahvaltıdan sonra odama cıkıp keyif yapıyordum dışarıyı izliyordum 1 hafta kafamı dinledim köpegimle gittim geçirdigim en huzurlu haftaydı herşey tertemizdi kahvaltısına bayıldım zaten mutfagı kahvaltısı o kadar lezzetli taze özenle seçilmişki herşey herşey günlüktü tazeydi otel çalışanları cok nezaketliydi her konuda yardımcı oluyorlar çok memnun kaldım herşeyden gerçekten huzurlu bir hafta geçirdim teşekkür ederim herşey...
Esra