「odalar temiz, çalışanlar çok ilgili...kendinizi aile ortamında hissedebilirsiniz.Haziran ayında gittim.Otel çok dolu değildi, tam kafa dinlemelik oldu benim için. Yemekler lezzetli, salatalar taze ve çürük domates durumu yaşamadım.Havuzda klor kokusu olmaması çok iyiydi.Deniz çok temiz...Sahilde servis imkanı olması çok iyi.Yemek saatleri dışında dondurma saati vardı. Denize merdivenle iniliyor çok derin değil.Bazen deniz yükseliyor, boyum 180 cm olduğu için ben sorun yaşamadım,ayaklarım yere...
「odalar temiz, çalışanlar çok ilgili...kendinizi aile ortamında hissedebilirsiniz.Haziran ayında gittim.Otel çok dolu değildi, tam kafa dinlemelik oldu benim için. Yemekler lezzetli, salatalar taze ve çürük domates durumu yaşamadım.Havuzda klor kokusu olmaması çok iyiydi.Deniz çok temiz...Sahilde servis imkanı olması çok iyi.Yemek saatleri dışında dondurma saati vardı. Denize merdivenle iniliyor çok derin değil.Bazen deniz yükseliyor, boyum 180 cm olduğu için ben sorun yaşamadım,ayaklarım yere...
ŞERİFE