「We hadden 2 nachten geboekt. We kwamen binnen en de mevrouw achter de receptie was wel heel aardig. We kregen alleen geen uitleg over niks in het hotel, alleen waar onze kamer was. We liepen de gang in en het licht flikkerde.. alsof het een spookhotel was. De kamer was oké. Niet zoals op de foto’s. Het was heel erg warm en het hotel heeft een plat dak dus in de kamer was het heeel warm. Er stond wel een ventilator. We hoorden de buurman de hele nacht snurken. In de ochtend vroeg ik of we een...
「We hadden 2 nachten geboekt. We kwamen binnen en de mevrouw achter de receptie was wel heel aardig. We kregen alleen geen uitleg over niks in het hotel, alleen waar onze kamer was. We liepen de gang in en het licht flikkerde.. alsof het een spookhotel was. De kamer was oké. Niet zoals op de foto’s. Het was heel erg warm en het hotel heeft een plat dak dus in de kamer was het heeel warm. Er stond wel een ventilator. We hoorden de buurman de hele nacht snurken. In de ochtend vroeg ik of we een...
Denise