「Virkelig god oplevelse, tæt på de smukkeste steder i nationalparken og virkelig venligt og sødt personale på hotellet. Maden i restauranten er også rigtig god.」
「Virkelig god oplevelse, tæt på de smukkeste steder i nationalparken og virkelig venligt og sødt personale på hotellet. Maden i restauranten er også rigtig god.」