「Dejligt hotel med god beliggenhed. Virkelig hyggelig terrasse med god stemning.
De store senge var okay, men de små fold-ud senge trænger til at blive skiftet. 」
「Dejligt hotel med god beliggenhed. Virkelig hyggelig terrasse med god stemning.
De store senge var okay, men de små fold-ud senge trænger til at blive skiftet. 」